Hjem
Service og support

Service og support

FROMM Norge tilbyr teknisk support, inkludert service, installasjon og vedlikehold av alle FROMM-maskiner.

Hva trenger du hjelp med?

Få hjelp med kundesupport, teknisk service, reklamasjoner og retur – vi hjelper deg raskt og effektivt uansett utfordring.

Kundeportalen

I kundeportalen finner du full oversikt over dine bestillinger, servicehistorikk, maskindata og dokumentasjon – tilgjengelig når du trenger det.
Ikon av en person.
Til kundeportalen

Kundesupport og teknisk service

Fyll ut skjemaet under dersom du trenger service eller support.

Thank you

Thanks for reaching out. We will get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Kontakt oss for rask teknisk support

Trenger du hjelp med vedlikehold, installasjon eller feilsøking? Kontakt vårt serviceteam – vi er klare til å bistå deg.

Reklamasjon og retur

Registrer reklamasjon eller retur enkelt via skjemaet – vi behandler saken så raskt som mulig og følger deg opp ved behov.

Thank you

Thanks for reaching out. We will get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Vilkår for retur

Ved retur, gjelder følgende:

  • Kontakt din kontaktperson hos Fromm Sverige AB før du kommer tilbake.
  • Ingen returfrakt aksepteres uten avtale.
  • All retur må gjøres i original emballasje.
  • Årsakene til retur må oppgis.
  • Retur må gjøres innen 8 dager etter mottak av varene.
  • Spesielt produserte og spesialtilpassede varer returneres ikke.
  • Beholdning krediteres 80% av nettobeløpet.
  • Ikke-lagerførte varer godskrives 60% av nettobeløpet.

Alle returer må sendes med frakt betalt for frakt, med mindre annet er avtalt.

Ved transportskade varsles mottakeren til speditøren.